Reviews For THE TIME TRAVELER
You must login (register) to review.
Reviewer: Saiii4534 Signed [Report This]
Date: Mar 19, 2019 09:19 pm Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

Oh my gosh I love this story more and more with each chapter!! Please update soon I need more!!!

Author's Response:

Thank you so much, darling. I have started to write the next chapter... kisses!!

Reviewer: LandraSony Signed [Report This]
Date: Mar 19, 2019 07:44 am Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

More!

I want more! <3



Author's Response:

thank you, sweetie, so nice to have you back.

Reviewer: eVa Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 19, 2019 06:41 am Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

Great update! I love that Ivan took Michael out for a ride.  But gosh Damien will be a jealous mess!  Btw, on a side note, just read your disclaimer. Thank you for supporting Michael especially during this time <3  Your updates really brighten my day :))



Author's Response:

It saddens me deeply, but you know what? it made me love his music even more. The other day, I was out driving with my daughter, 'Beat It' came out on the radio and I raised the volume, and I said to my daughter... "You know what darling, the more they talk shit about him the more I love him. Gosh! he sounds so good, his voice sounded incredible, so beautiful! doesn't it?" She agreed with me by saying, "yes, mom' but he has always sounded good, it's just that you love him." She is not really into him but she does like his music and she has always supported me in my believes that Michael has always been innocent... Anyhow, darling, I thank you for keep camming back to me... kisses!

Reviewer: BabyGirl123 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 18, 2019 03:15 pm Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

Ohh I love the bikes 

 

 

Hope Damien won't hurt Michael again since Damiens obsession is a dangerous one, he already hurt Michael once so who says he won't do it again? 



Author's Response:

Yeah me too, too bad I can't mount one, haha... and yeah, Damien could do it again, we shall see when he's gonna snap and go crazy, now that Ivan is there, his jealousy will only increase day by day.

Reviewer: Nick Signed [Report This]
Date: Mar 18, 2019 01:47 pm Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

Since when does Mike have bikes? and by the way about the previous comenctario surely confused me by the google translator :v

Author's Response:

Yes, he does, at least in my story... haha!... Exactly what comentario dear?

Reviewer: staciethehedghog Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 18, 2019 08:44 am Title: Chapter 6: Colliding With A Jealous Freak

Ooohhh... Now we're gettin' somewhere 😉 



Author's Response:

Yes, slowly but we're getting there... haha! 

Reviewer: Saiii4534 Signed [Report This]
Date: Mar 11, 2019 09:30 pm Title: Chapter 5: Tensions Escalating

Yaaasssssss love ittt!!! Update soon I wanna know what happens next!!!!!

Author's Response:

Glad to see you back, girl, you will see what happens next... Thank you so much for loving the story. kisses!

Reviewer: BabyGirl123 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 10, 2019 02:15 pm Title: Chapter 5: Tensions Escalating

Alek and his timing smh lol he needs to learn to tell Ivan the whole thing instead off calling the last second 

 

Hmm so Damien is with the bad guys? ”



Author's Response:

Alek is a genius but also a crazy head, but he's loyal to Ivan...and Damien, well, he could be one of the bad guys. We shall see in future chapters, my dear. Your review is so important to me my girl, kisses!

Reviewer: staciethehedghog Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 10, 2019 12:00 am Title: Chapter 5: Tensions Escalating

You are my absolute favorite when it comes onto these types of stories!! 😙😙 

Oh Lord, Sparks are going to fly one way or another when things start to get tense! I can feel it 😁😁 Please continue! And hey, the longer the chapter, the better! 

I missed you too, sorry that I had been absent. I'm now into my Master's program in Cybersecurity so I've been pretty busy since last year but I've also been doing excellent so far ☺. We will definitely catch up ’–



Author's Response:

Oh, something will happen, that's for sure. Yeah, I also like long chapters, glad you agree. Wow, my girl, I'm so proud of you for that Masters. keep it up, be successful for life. cheers!!!

Reviewer: eVa Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 06, 2019 06:00 pm Title: Chapter 4: Pleading For Damien

I’m late to the party but I just caught up with this story.  I love it girl, please keep it going.  Your stories never disappoint.  I’m curious to see what will happen with Ivan and Damien, lots of tension!   



Author's Response:

Always a pleasure to have you back. Your reviews are always very important to me. Thank you so much. ;-) thank you so much, kisses!!

Reviewer: Saiii4534 Signed [Report This]
Date: Mar 06, 2019 03:20 pm Title: Chapter 4: Pleading For Damien

Uh Oh I need to see how this all plays out now that Ivan is in the picture!!!

Author's Response:

You will see, baby, thank you so much ;-) kisses! 

Reviewer: staciethehedghog Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 06, 2019 01:08 am Title: Chapter 4: Pleading For Damien

Ah Mike, you are definitely in love no need to hide it lol! Bill is such a great protective fatherly figure towards him; I could just imagine it in real life 😊😊

I don't trust that Damien @$$hole! 😡 like he is really obsessed towards Micheal hmph! Continue soon please!



Author's Response:

I'm sure that tin real-life Bill was like the perfect father Mike never had. OHHH, Damien, he's deeply obsessed and yes he will bring drama in future chapters. Oh, my girl, I've been missing you so much. I'm so glad that I got your attention back. ;-) Kisses 

Reviewer: BabyGirl123 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 06, 2019 01:00 am Title: Chapter 4: Pleading For Damien

Looks like Damien is going to have a problem with Ivan when Ivan is going to be around 



Author's Response:

Aha! there will be blood, that's for sure. ;-) Kisses!! 

Reviewer: Nick Signed [Report This]
Date: Mar 01, 2019 05:27 pm Title: Chapter 3: Michael & Damien

I have doubts, did not I travel in time before your uncle was Mike's bodyguard? and they already have 1 year of relationship with Mike, here something does not fit: v

Author's Response:

Umm... stay tuned and you'll find out... thank you so much.

Reviewer: Nick Signed [Report This]
Date: Mar 01, 2019 05:02 pm Title: Chapter 1: Going Back In Time

This story has everything I want to see more :,3

Author's Response:

Thank you so much, hope to hear from you again. :-)

You must login (register) to review.