Reviews For If You Love Me
You must login (register) to review.
Reviewer: InvincibleGirl Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 07, 2018 06:27 pm Title: Chapter 5- As Good as Dead

KEARSTON GIIIIIRL, YOU WAS BEING FAST! I wonder whose baby it is! Probably Tucker's. Then that is gonna start a whole fight! I still need to know who plays Kearston... Someone with braids... Probably Stacey Dash. Or someone else! Semaj is about to get the grounding of her life! This was a good chapter! I wasn't expecting Kearston to get pregnant!



Author's Response:

Oooh girl you're messy! LMAO. Talkin bout some 'probably Tucker's'. I'm dramatic but not that dramatic!! 

Reviewer: InvincibleGirl Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 07, 2018 06:18 pm Title: Chapter 4- The Green-Eyed Monster

Semaj was being so two-faced when she said all that to Lina. :( I wanted to pop her through the screen. LOL! But dang, both her and Michael are grownT. 



Author's Response:

She was being a little two-faced and mean. Smh, Semaj 

Reviewer: InvincibleGirl Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 07, 2018 05:40 pm Title: Chapter 1- New Beginning from an End

Had a little intermission before continuing on with Michael and Semaj. Back to regular review programming! 



Author's Response:

Take all the time you need! Did you get some snacks before returning? LOL.

Reviewer: mickey Signed [Report This]
Date: Jun 29, 2018 02:30 pm Title: Chapter 21- No Matter What

I almost fell out of my seat when I saw this update.  I love the fact that Michael surprised Semaj and took her to the prom.  I went to my junior prom but not the senior prom and to this day I wish I had.  Although it will be hard, I hope Kearston will change her mind about not keeping the baby. Great update!

Reviewer: yungjackson Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jun 29, 2018 07:57 am Title: Chapter 21- No Matter What

Awww what a sweet chapter 

Reviewer: mickey Signed [Report This]
Date: Apr 25, 2018 03:12 pm Title: Chapter 20- If There's Doubt Think It Out

Ok so why do I feel like something bad is about to happen?

 



Author's Response:

Hmmm.... trust your intuition girl. 

Reviewer: mickey Signed [Report This]
Date: Apr 24, 2018 12:01 pm Title: Chapter 8- The Truth May Set U Free Pt. II

I am completely in love with these characters.  I was starting to feel like Semaj.  A girl can't walk to the store by hersellf but now I get it.

Reviewer: mickey Signed [Report This]
Date: Apr 24, 2018 07:38 am Title: Chapter 1- New Beginning from an End

I have not been on this board in a very long time and I am glad to see that you decided to do a sequel to Gangsta Lovin.  I truly loved that fic and after reading only a portion of chapter 1 of this fic, I am sure that I will love it as well.

Thanks for the sequel!!!!!!

Reviewer: mdc20 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 31, 2018 06:29 am Title: Chapter 2- The Secret

,  sweet, funny  and empathetic 

Reviewer: Susie Signed [Report This]
Date: Mar 16, 2018 06:44 pm Title: Chapter 20- If There's Doubt Think It Out

Okay first off let me just say, I love!!!!!! this chapter! It ended waaay different than I expected it to. I have to say I’m so proud of Michael. He didn’t put the paws on Shawn (which I was totally expecting him to) and I definitely caught how he immediately turned soft when semaj touched his chest. Whewwwww 🀧 girl little small tidbits like that don’t get enough credit from a chapter I swear 😩 It’s small things like that that matter to me and make me love Semaj and Michael all the more. I facepalmed when Michael said “I see semah doesn’t talk about me much” ... FIRST OF ALL, she didn’t get a chance to, don’t be trying to play my good sis semaj . But semaj handled it well like she always does. I love her man lol. I cackled at Michael referring to himself as an ass man then semaj acting clueless anddddd her proceeding to call it her rear end LMFAO. Girl, I love how true to character you’ve kept her from the beginning with not cussing and all. I’m interested to see if she’ll stay like that. I personally feel like Michael should take her on dates more but that’s because I’m just a dating type of person. They are more of a stay in the house type of couple and thats fine too. But Shawn should also mind his business and not question anything that goes on in their relationship lmao. Michaels little heart to heart at the end 😭 Hmm where’s these feelings of doubt semaj is having out of the blue coming from? Maybe her just being young and having her first love. Semaj is always overthinking 🀦‍♀️



Author's Response:

I'm glad that you enjoyed this chapter, hun. Your support truly means a lot to me. I ain't want him to wreck havoc and put his paws on shawn so I made Semaj help Michael behave. He did alright, but he could've gotten a little better. Thank you for paying attention to the small little romantic pieces I be putting in. I be trying dawg, promise. Michael was just being a little asshole with his whole Semaj doesn't talk about me much bit when he knew damn well she does LOL. Feelings of doubt always come from someone less experienced than their signifcant other. Michael and Maj touch on it a little in the new update. I haven't seen anything from you in a while so I hope you're doing okay! 

Reviewer: live_laughxx Signed [Report This]
Date: Mar 11, 2018 02:35 pm Title: Chapter 20- If There's Doubt Think It Out

Great chapter! Shawn needs to chill out, he’s lucky mike didn’t go off on him and kept his tempter in check. By the way I know you’re not really supppoused to do this, which is why I’ll probably delete this after you see it, but I was wondering if you were down whenever you’re not busy to help me with my story with story structure, Plot continuation etc etc. 



Author's Response:

Sure girl. I have a wattpad account. My name is brandybeebomb on there. 

Reviewer: MJCertified Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 11, 2018 08:32 am Title: Chapter 20- If There's Doubt Think It Out

I wanted to roll up on Shawn when he pushed mike. I was really expecting him to fight but he proved me wrong. 

 

continue soon 😩



Author's Response:

LOL not roll up on him though lol. 

Reviewer: Susie Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Feb 22, 2018 11:10 pm Title: Chapter 19- Don't Be Jealous

Oh.....my........gosh ........

i am on ... the edge ...... of ... my ... SEAT!!!

Yooo I was so nervous reading this whole chapter! You definitely did really well playing on emotions with this one. The part where Semaj low key got butterflies made me so nervous, I can’t even tell u 😭 Shawn seems nice though and as much as I was adamant about NOT trusting him, he actually seems like he has genuine intentions. I’m scared girl. If I give him a chance and he does some foolishness, ima cry. Point blank period πŸ˜‚ And Michael??? Michael...boy you tried it, and you’re TRYING IT! He knows goodness well he’s about to act a nut when they go to Benny’s. Nah, I’m legit scared for the next update. If Michael shows his black a$$ I’m holdin a grudge against him and I will hereby command that he gets no coochi from Semaj for a monthπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Ok, I’m scared for the next chapter but still don’t make me wait long 😭😭😭😭😭

Reviewer: Bbbrown Signed [Report This]
Date: Feb 20, 2018 07:20 am Title: Chapter 19- Don't Be Jealous

Dam girl why the cliffhanger lol Michael finna be petty asf I’m already knowing lol

Reviewer: libbylivliv Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Feb 17, 2018 09:51 pm Title: Chapter 19- Don't Be Jealous

Ah hell.... Michael gonna either be real toward bout what he wanna day to Shawn Orr he’s either gonna be quiet bout it and Shawn gonna confront him... But whateva is bout to go down in this next chapter I got my popcorn and hot piping tea ready cuz Semaj is really gonna be in for it, especially when she know Michael has a hard time when it comes to other men and them being around her.

You must login (register) to review.