You must login (register) to review.
Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Dec 04, 2018 08:45 am Title: Ch. 49

Hm...so LaToya is willing to apologise and patch things up...we'll just see how sincere she really is...And if Michael believes her

The exchange between Michael and Marlon...lol

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Nov 28, 2018 09:30 pm Title: Ch. 48

It's good to see Amber is able to be the voice of reason, especially where La Toya is concerned...

La Toya...smh, lol

Glad Amber and Michael were able to control their tempers, and not upset Nevada...

Look forward to reading more (as always :D)

Author's Response:

Layota is a headache in this story lol yet im glad they were able to especially Amber just shows how much she has grown!. And you always are looking forward I'm glad I never disappoint Mary 😂. (thanks as always XD) 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Nov 18, 2018 03:45 pm Title: Ch. 47

Oh great...just what Michael doesn't need...smh...

LaToya is unbelievable, isn't she?...smh...hopefully, Katherine will be able to knock some sense into her...

Author's Response:

don't ya just hate annoying siblings? like Layota right now being a pain? slapping mike over money she did not earn typical but don't worry mama K will sort her out. thanks mary <3

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Nov 04, 2018 12:00 pm Title: Ch. 46

I'm glad to see the fans didn't stay mad at Michael for too long...Although it must have been nice to have a break from being so much in the public eye...though at the same time, Michael must really have missed his fans...

Sweet image of Michael with Nevada :D...Babies do love to throw things at that age...LOL.

Hm... La Toya...Some times, I can't quite figure her out...lol...It'll be interesting to see how things will go between her and Michael...

Look forward to more...as always :D

Author's Response:

true at least they are not cutting him off like they would in this social media era yikes lol and I had to bring in some cutesy moments even through Neveda almost broke his nose lol and no one can figure her out?? Layota is a hard jigsaw puzzle lol. thanks as always <3 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Oct 27, 2018 04:39 pm Title: Ch.45

Lol...Nevada kicking Marlon in the chin...she's already voicing her opinions...too cute :).

I can relate to Amber, and her reaction after being surprised by Dani...lol

Author's Response:

yep she is sure. I bet she will be quite vocal when she gets to the talking/gibberish stage and poor Amber she hates surpises poor thing at least it was Dani scaring her not Michael with his games XD. thanks mary <3 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Oct 07, 2018 02:44 pm Title: Ch. 44

Poor Marlon...sometimes it's hard to live down one's past...

Way to go, Michaela...Marlon is lucky to have her on his side :)

Author's Response:

I agree it is hard to let it go and be a better person from it but thanks Michaela he is on his way to recovery knowing he is truly loved by his family and all. Thanks Mary 😁 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Sep 21, 2018 09:32 pm Title: Ch. 43

The image of Amber with Nevada, and Nevada 'burping' is too cute...babies are adorable.

Wonder how long Michael will be able to keep the secret about Dani being here from Amber...

Look forward to more :)

Author's Response:

it is so precious isn't it? let's be glad Neveda did not throw up on her mama XD. If mike can keep the secret for long with the way Amber gets susipicious quite easily lool. thanks Mary <3

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Sep 15, 2018 10:24 pm Title: Ch. 42

Katherine Jackson is a WISE woman...Michael is lucky to have her for his mother.

LOL...Look forward to seeing Chris' reaction when Amber and Michael 'kick him to the curb' as the saying goes XD

Look forward to more :)

Author's Response:

of course she is because mothers know best (90% of the time) lool. It might be the opposite of what you expected but I can't spoll it for you Mary you gotta read to see XD. thanks as always Mary <3 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Sep 04, 2018 07:38 pm Title: Ch.41

Wow...so it's the Vitiligo Michael has...smh... Wonder what'll happen if and when people start saying things like 'Oh he doesn't have it...He's bleaching his skin..." smh...that'll be all he needs...poor guy

At least he's got Amber for support... :)

Look forward to more...as always :)

Author's Response:

the media will find a way to say something negative to get the people be against him smh it's sad but true unfortunately and Yeah he has his bestfriend/wife by his side to support and comfort him no matter what! thanks mary <3 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Aug 25, 2018 07:53 pm Title: Ch. 40

So, Nevada is allergic to the lactose in the formula...will be interesting to see Marlon and Chris explaining to Amber how Nevada happened to have the formula in her little system...

I think the STUFF is gonna hit the fan pretty soon...XD...lol

Author's Response:

The pair of idiots should have known better tsk and you had to say 'stuff' Mary I see what you did there XD. Let's see how the whole family feels about it in the next chapter smh. Thanks Mary 😁 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Aug 12, 2018 02:30 pm Title: Ch. 39

Lol...Marlon and Amber trying to stop Chris from snoring...and Marlon grabbing Chris' nose...XD

Uh, oh...Amber's not too fond of Chris...Chris better hope Nevada's allergy isn't a serious one...

Author's Response:

ah Amber has to be tired of hearing his loud snoring every night that must be why she bought marlon to get him to wake up somewhat XD. And for the recordAmber will never be found of her husband's loud crazy friend lool and let us hope the pair don't end up getting themselves in trouble with the young parents.yikes!. thanks mary <3

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 29, 2018 07:48 pm Title: Ch.38

It was good to see Michael standing up to his bosses...who are they to tell him he can't be out with Amber in public...lol

It's going to be an interesting couple of days with Chris and Amber in the same house...Michael's in the 'dog house' with this one...lol

Love it that Chris and Michael are buds...And the interactions between Chris and Amber...lol...look forward to see what happens next

Author's Response:

Ikr? They have no right to make him be away from his own family smh lol. The one I feel for is Amber.. She is not liking this arrangement one bit 😂 . Let's just hope the pair don't skin each other alive smh. Thanks Mary 😁 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 22, 2018 06:39 pm Title: Ch.37

Sounds like they had a nice evening together...even if the paparazzi happened to see them...smh

Amber refusing to dance made me think of "I Won't Dance, Don't Ask Me" sung by Fred Astaire...lol :D

Hm...Michael is showing the symptoms of something... Look forward to finding out if it's the Vitiligo or the Lupus...

Look forward to more :)

Author's Response:

The paparazzi always find a way to ruin a moment lol at least they were far away and the pair could have some fun. Amber is not a dancer like her boo lol. Well either one could be right you will just have to read and see 👀. Thanks Mary 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 17, 2018 06:35 pm Title: Ch.36

I imagine Michael thinking "Who does Frank think he is...telling me I can't have a date with my wife." lol.

Good for Michael and Amber...XD! :D

Hm...I'll be interested to read more about Grace's relationship with Quincy ;).

Author's Response:

That is exactly his thought process! And they went against Frank's rules they can't cage Amber indoors forever smh and those two (quincy /grace) are just well eh crazy for each other I guess?? 😂. Thanks Mary! 

Reviewer: Beatit777 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jul 09, 2018 06:38 pm Title: Ch. 35

Loved picturing Marlon's bedroom... XD.

Now that Marlon is manager of the shop, wonder how tidy he'll keep things there, lol.

Yay...Michael and Amber have made up...I'll say it's about time...LOL

Author's Response:

Sigh Marlon is a special case yes that's right special XD and who knows! At least michaela is there to keep him in check! 😂. Huzzah it's time the stubborn pair made up lool. Thanks Mary! 

You must login (register) to review.