Reviews For Cheater
You must login (register) to review.
Reviewer: ThrillMe Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Apr 20, 2018 08:04 am Title: Chapter 11

omgggg I just reread this story and my life!!! She ain’t shiiiit but I loved it mann omg Susie your still the shit and I hope you update this story I literally came back on here because I missed your amazing stories , i know writers block is a bitch because i have it BAD hopefully you’ll update sooon🤘🏽🤘🏽

Reviewer: wordonthestreets32 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Mar 08, 2018 01:42 am Title: Chapter 11

Oh no girl! When are you updating this story?? I enjoyed reading :)

Author's Response:

Its coming I promise!!

Reviewer: Jcayy21 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Jan 28, 2018 09:03 pm Title: Chapter 3

I really like this story! Very different and I was right away stuck to the story. Hope you write more when you can.

Author's Response:

Thank you!!!!

Reviewer: Bbbrown Signed [Report This]
Date: Dec 29, 2017 07:52 pm Title: Prologue

Update update update..



Author's Response:

I got you!!

Reviewer: Klovesmj Signed [Report This]
Date: Dec 25, 2017 07:28 pm Title: Chapter 11

So she’s going back to him? Damn cliffhangers, I really love this story



Author's Response:

gurllllll we never know with Kimora lol update coming soon

Reviewer: Bbbrown Signed [Report This]
Date: Dec 17, 2017 11:17 am Title: Chapter 11

Girllll update update!!! Messy messy I love it! Btw I love the girl who’s pictures your using she fits how I imagine Kimora to look lol



Author's Response:

Thank you for reading!!!

Reviewer: brandyandMJ Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Oct 17, 2017 09:52 pm Title: Chapter 9

Ain't nothin but a G than, girl! 

Onto the story, Kimora is so hot and cold ima need girl to get her life together. You can't not want Rodney, but still be married to him. Can't have your cake and eat it too honey... life doesn't work that way. As for Michael I'm going to need an explanation ASAP asf because why is the wedding soon and why is he calling Kimora to rub it in her face? Either you cut the wedding off and be with Kimora (once she makes up her damn mind) or you leave Kimora alone and marry Adri your vanilla-sexer. Lordt these two want their hands in both the cookie and candy jar. Stuff like this only comes back around to bite in the ass. Update soon girl!! 

BTW sorry it took me so long to review. I read the chapter like two or three times before I finally got around to writing a review. 

Reviewer: denese Signed [Report This]
Date: Oct 12, 2017 03:06 pm Title: Chapter 9

Why Michaels bitchass acting like he gotta marry this hoe right away?? How long y'all even been together and right when you start fucking Kimora you wanna marry? BYE

 

And Kimora... bitch pls make up your fucking mind.. you don't wanna be married but you do at the same time.. WOT IS IT?? FUCK!!! Rodney bout the only sane mf in this bitch and he's going through it the most. Jeesuh.😩I'll be back to rant about this later on when I get my words together bc chile I CANNAH.



Author's Response:

“Rodney bout the only sane mf in this bitch and he's going through it the most” just really has me Crying !!! I keep trying to stop laughing then I start back up again omg 💀😩💀💀

Reviewer: denese Signed [Report This]
Date: Oct 12, 2017 02:47 pm Title: Chapter 9

YESSS GIRL YESS!! Lemme get my shit together so I can process this right quick.. because both they asses got me a lil tight rn. 

Reviewer: Gabby7 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: Oct 12, 2017 11:18 am Title: Chapter 9

😩 girrrrlllll, you just made my day with this update. I just ignored all calls and emails for this update. It's that serious... and you did not disappoint. 

Now, on to my review. I feel for Rodney...I really do. But I think most men fail to realize that it takes more than being the provider. It's takes wayyyy more; quality time, communication, affection....all that and more. Now, by no means does that give her the right to cheat. Maybe a separation is what they need to figure things out. 

 

Also, what the fuck is up with Michael? Whose idea was it to push the wedding up and why now do he feel guilty? 😩 I can't wait to hear the rest of this convo. 

 

Thanks for the update, love! ❤️



Author's Response:

Boom! You brought up a good point. Men never realize that women want more than just to be taken care of financially. We need constant love and affection, quality time, etc. for the simple fact that we as women leave mentally before we leave physically. I think Kimora has reached that point where at first she just wasn’t feeling Rodney anymore mentally then when Michael came along it sparked the physical side more!

 

But yeah about  this sudden  marriage .... the rest of the conversation will be up in the next chapter. It won’t take this long I promise! Thank you for reading !! ❤️❤️❤️❤️❤️

Reviewer: brandyandMJ Signed [Report This]
Date: Sep 19, 2017 10:54 am Title: Chapter 8

Just waiting for this to be updated. No rush, but please hurry lol😂



Author's Response:

I have the worst writers block for this story because I don't know how I want the next chapter to be structured and it's throwing me off 😩😭😭 I really need to update this story though, it's been way too long!!

Reviewer: zezinha Signed [Report This]
Date: Jun 30, 2017 10:40 am Title: Prologue

Loving it so far!

Author's Response:

Thanks and I hope you continue to enjoy it!

Reviewer: lisaowusu98 Signed [Report This]
Date: Jun 10, 2017 01:54 am Title: Chapter 8

Really good chapter.

Author's Response:

Thank you much!

Reviewer: Summie994 Signed [Report This]
Date: May 25, 2017 10:03 pm Title: Chapter 8

I live for this story. Can't wait to read more❤

Author's Response:

Thank you for reading ❤️

Reviewer: brandyandMJ Signed [Report This]
Date: May 17, 2017 09:48 pm Title: Chapter 8

Yo suzzzzaaaay, I just read your bio on your page and it says: 

 

... I don't like my stories with happy endings😋, fair warning

I never knew that! So it looks like you're going to be breaking my heart here and with Nic and Mike. It's cool though, I'm still for the ride! 



Author's Response:

I'm coming for all yall's hearts! *evil laugh* 😂 especially ETUB1...........anywho! Yes, I can't see myself writing a story with a happy ending. Well, this one story that I've been planning may have one 🤔... but as far as these two and the new one that I'm gonna be posting soon, nope. Ain't no happy ending, bih. I always hope my new readers read my bio though. I don't want nobody to be tooooo hurt when something goes left, lol!

You must login (register) to review.