Reviews For Just My Type
You must login (register) to review.
Reviewer: iam_music Signed [Report This]
Date: Jul 12, 2014 01:52 am Title: Mastermind/You Got Caught

Lol Mike and Raz know they some damn clowns!!! I can't! That shit seemed like a lot of fun though but I'm glad their punishment isn't too severe. They can still graduate and everything, so it's all good. Lol at Raz gettin pressed. Look who's tryna learn how to be quiet sometimes! She really is growing up. Michael is getting there too, he's just a troll sometimes. Lol. And I know all good things must come to an end, but I really love this story. Can't wait to see how you wrap it up, and how Mike and Raz will have their happy ending. Those are my babies! Lol 



Author's Response:

Ikr lol. They are a mess. And yea, they're all good. Dr. Boyd knew it would've been extreme to keep someone from graduating just because of a food fight.

"Lol at Raz gettin pressed. Look who's tryna learn how to be quiet sometimes! She really is growing up. Michael is getting there too, he's just a troll sometimes."<--!!!! yes! lol

And yeaaaaa, I had fun writing this story but it's about that time to bring it to a close. Glad that you've enjoyed it though!

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jul 08, 2014 01:36 am Title: The Crew

so is Raz having second thoughts mow that her ex wants her back??

Author's Response:

hmmmmm...tsk tsk...

Reviewer: mjlover07 Signed [Report This]
Date: Jun 28, 2014 08:36 am Title: A Little Happy Family

I love them soooo much...they are soo cute together.... This chapter and the last had me rollin! If this was a tv show I would watch it.



Author's Response:

Awww :) And lol! oh gosh! I'm glad you're enjoying it.

Reviewer: purebutterflies Signed [Report This]
Date: Jun 27, 2014 11:24 pm Title: A Little Happy Family

Awwww this chapter was so cute.



Author's Response:

Thank you honey *_*

Reviewer: iam_music Signed [Report This]
Date: Jun 27, 2014 10:57 pm Title: A Little Happy Family

Crying @ Michael's ass going to throw away wrappers n shit while Raz had to sit and listen to his rat ass ex! He know he ain't shit. Smh lol. Anyway, I'm glad this bitch knows her lane and knows to leave Mike and Raz alone. She can stay jealous all she wants to, she knows to keep that shit to herself. At least she apologized I guess. But I still don't like her nasty ass. But she is a nonfactor chile, hopefully that is last time we see or hear from her dusty ass. Although I know she gon be salty as hell when Mike blows up with his music and Razlina is right there by his side. She can seethe from the sidelines.  Anyway, aww at them looking like a little family. I can so see those two having kids. They are gonna be a mess. Lol. But their kids are gonna be gorgeous and hair will be laid for the gawds too lmao. Good chapter. 



Author's Response:

Lol! He knew he wasn't right for that. Lashae said she changed so if Raz can believe her then she really must've had a change of heart. She's a nonfactor like you said though so ain't too much to worry about with her.

" Although I know she gon be salty as hell when Mike blows up with his music and Razlina is right there by his side. She can seethe from the sidelines."<--lol! of course

Mike and Raz...ya gotta love them and their little "play house" moment tsk tsk.

"But their kids are gonna be gorgeous and hair will be laid for the gawds too lmao."<--girl yaaasss lol!

Anyway, thanks!

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 25, 2014 05:32 am Title: Home Sweet Home...Or Is It?

wow.... Raz's family,especially Shirley, and her girl cousins are pretty much messed up And so should yu know*sniff* having it is Michael's annivesarry*sniff* I read this story*sniff* with a sad expression......*sniff* he is forever to be missed...:(

Author's Response:

Yea, she has a pretty dysfunctional relationship with that side of the family which is pretty sad. No one should ever have to go through that with family members. And awwww...I know yesterday was a little hard on me too but I kept it positive my celebrating his life. Although he may be gone, we'll forever live in our hearts <3

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 24, 2014 09:20 am Title: I'm Grateful

Raz is one lucky girl..... I do wish I was her sometimes

Author's Response:

She really is. And awww lol ^_^

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 23, 2014 08:00 pm Title: Know That You're the Truth pt. III

awwww datc tooo sweet...... makes me wish he was mine....but awesome stuff....lol

Author's Response:

Awww. I get jealous of Razlina too lol. Michael is a good boyfriend. But thanks!

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 23, 2014 07:39 pm Title: Know That You're the Truth pt. II

i know....am feeling....pissed at this Romeo guy.... If I was Raz....I would've cut his d*ck and feed to da sharks right there and then.... I think he's psychotic

Author's Response:

Yea Romeo deserved a lot worse than he got but Razlina is in the process of maturing and that requires holding back on some of the things that she really wanted to do. Something really is wrong with him to want to do something like that though smh

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 22, 2014 11:19 am Title: Know That You're the Truth pt. I

whats up wid Zoe.... I mean she started dating Lau..... why is she still acting crazy on Raz......please dont tell me she's another intruder btn Mike n Raz

Author's Response:

She's just a hater lol. She knows that Razlina doesn't like her either so the feelings between the two of them are somewhat mutual.

"please dont tell me she's another intruder btn Mike n Raz"<--hmmm...tsk tsk



Author's Response:

She's just a hater lol. She knows that Razlina doesn't like her either so the feelings between the two of them are somewhat mutual.

"please dont tell me she's another intruder btn Mike n Raz"<--hmmm...tsk tsk

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 22, 2014 11:01 am Title: Not So Friendly Benefits/A Blessing in Disguise

i gotta say...am kinda bummed dat Romeo didnt get his face busted.....but i love the turn of success for Raz n Mike

Author's Response:

Awww...Romeo really is an ass though. And yep, Mike and Raz both had really good nights, excluding the issue with Romeo :)

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 21, 2014 11:39 pm Title: Are You Doubtin' Me?

aaaaww... and daammmnn... y does it have to be xo complicating

Author's Response:

It's very complicated but things will get better. Just wait ;)

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 20, 2014 06:41 am Title: You Tried That

Razlina 3 Lashae 0........

Author's Response:

Razlina is the champ :)

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 20, 2014 06:33 am Title: We in This Together

ohhh that face was priceless..... i can almost picture it......... deeply embarrased,she turned into a whining dog...... love it....awesome stuff xD

Author's Response:

Most definitely lol. And thanks!

Reviewer: dupsiemj Signed [Report This]
Date: Jun 20, 2014 05:49 am Title: Raz is a Genius

ooohhh am getting psyched.....

Author's Response:

tsk tsk ^_^

You must login (register) to review.